Thursday, September 16, 2010

remember the past

YEAH , we talked about FND ~O-O~ remember this guy? well, just remember. remember remember december *malah nyanyi lagi --"

I just wanna tell you that he's getting married! HAHAHA no no, it's more danger. He is broke up with his gf, E. (see my old posting "kenangan masa lalu (comedy version)") I don't know when they broke up. Well, let me get this things clear.

Jadi, saya iseng buka fb FND, mau ngeliat, awet ga Cassanova yang satu itu sama si cantik E yang bahkan ga cocok banget sama dia *saya muji E, bukan ngejelekin FND, emang kenyataannya gitu kok :P oh my god, tobat bew, tobaat.

Pernah, pas lagi benci bencinya sama FND, saya bilang "Iih dia tuh geleuh banget. hiiiy."
terus ibu berujar, "Eh jangan kayak gitu, ntar dapet jodoh mirip FND lagi."
"ga mauuuuuuuuuuuu *makin benci* "

Back to the topic, well. Karena belom jadi friendsnya FND di facebook, ga keliatan deh relationship statusnya -.- then I tried to investigate him through his wall (diperjelas ; saya udah ga suka sama FND--paling nggak untuk saat ini--I'm just curious, that's all.) ada statusnya dia ngomong bahwa dia dapet THR banyak dan cukup untuk nraktir ceweknya. nyombong GILA, eh liat aja, ntar kalo saya udah dapetin Bill Gates--eh ketuaan hihi, ralat : entar kalo saya nikah sama Jesse Mccartney, uangnya bakal cukup buat tujuh turunan HAHAHA *sakali pan bew* nggak ah, nggak mau sama Jesse, riweuh dah sama artis mah. BALIK! balik ke cerita awal! focus!

oke, dan saya liat dari komennya, ada cewek suspicious yang kelihatannya ada "apa apanya" sama si FND ini. saya buka profilenya, and omg, I'm speechless. I can see her relationship status (even I'm not the friends of her) and it says "in relationship with F*ND* *ER*A*****NTO". And just so you know, inisial cewek itu B. BUKAN BEWIZTA! GILINGAN LO! nama cewek itu kayak tumbuhan (?) oke oke pasti ketebak, just don't ask me!

conclusion : FND is a today-real cassanova. Maybe, he thinks that love is just a game, you should make the best score, the best moves on, then when the game ends, all you need is just compared it to your friends. What a shallow thoughts! Me, as a girl, feel annoyed, even he's still my NOTHING until today. I think he was a good guy, a nerdy one.

But I got it all wrong. Once more, I should thanks to Allah, karena secara sadar ga sadar, Allahlah yang bikin saya ewa dan eneg sama si FND. secara ga sadar, Allah opened my eyes. I finally saw the bad sides of him. Allah nyelamatin saya dari "pacaran" . I know, I've got some principals, like "I don't wanna go out with a guy until I finished my school." tapi, remaja masih labil bukan? gampang terpengaruh oleh lingkungan sekitar. Allah saved me. I feel really blessed :) Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment